سرپرست وزارت کشور گفت که به غیر از یکی از معاونان وزارت کشور که خود استعفا کرده، بقیه معاونان تغییری نمی‌کنند.

«سیدمهدی هاشمی» در حاشیه جلسه هیات دولت در حالی که خبرنگاران وی را احاطه کرده‌ بودند، با بیان اینکه جلسه دارد و به همین خاطر اجازه گرفته زودتر از جلسه دولت خارج شود، افزود:«ان‌شاءالله در یک فرصت مناسب در خدمت شما خواهم بود؛ ولی در حال حاضر تا آن جا که وقت داشته باشم به پرسش‌هایتان جواب خواهم داد.»

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این پرسش که اولویت‌های شما برای وزارت کشور چه خواهد بود؟ گفت:«همان طور که در جلسه معارفه مطرح کردم پیگیری کارهای گذشته، جبران برخی عقب‌ماندگی‌ها در فرصت کوتاهی که باقی مانده در زمینه‌های امنیتی، سیاسی، اجتماعی و عمرانی از اولویت‌هاست و امیدوارم بتوانیم در این فرصت کوتاه این وظایف را به نحو احسن انجام دهیم.»

به گفته هاشمی، ممکن است برخی کارها از سرعت لازم برخوردار نبوده که باید به آنها سرعت داده شود و برخی برنامه‌ها نیز مورد بازنگری قرار گیرد و از طرف دیگر باید عقب‌ماندگی‌ها را نیز جبران کرد.

از هاشمی پرسیده شد، «رئیس‌جمهور در دور دوم سفرهای استانی اعلام کرده بود برخی استانداران را تشویق می‌کند و بعضی از آنها را نیز طی نامه‌هایی برکنار خواهد کرد، گویی این عمل محقق نشده و مسئله اختلافی بین وزیر کشور سابق و رئیس‌جمهور همین بوده است؟» وی در پاسخ گفت: «به هر حال همان طور که عرض کردم یکی از اقدامات جبران عقب‌ماندگی‌هاست.»

هاشمی در ادامه درباره اینکه آیا همچنان رئیس ستاد تبصره ۱۳ خواهد بود؟ گفت:«این شغل نیست.» وی همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا به‌عنوان وزیر کشور به مجلس معرفی خواهد شد؟ اظهار کرد: «طرح این مسئله زود است.» وی درباره ریاستش بر فدراسیون تیراندازی نیز گفت:«کارها را بین مدیران زیر مجموعه تقسیم کرد‌ه‌ایم.»

کد خبر 52601

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز